DSL generalforsamling 2019

DSL holdt den 27. september 2019 den årlige generalforsamling.​

​Knap 50 medlemmer var samlet til en dag, med både gode fælles oplevelser, blandt andet et besøg i Staurby Skov, et oplæg om uddannelse fra Thomas Færgemann, leder af Skovskolen samt den mere formelle del, herunder godkendelse af regnskab og budget samt naturligvis DSL’s  visions- og aktivitetsplan for 2020.

Og så var der som vanligt valg til bestyrelsen. Vi kan derfor byde Lin Jordal-Jørgensen og Tor Kloyd Albrechtsen velkommen i DSL’s bestyrelse – og samtidigt takke Søren Løth, Hanne Kold Jensen og Clara Ryge Carlsen for deres store arbejde i bestyrelsen gennem de seneste år.

DSL’s bestyrelse pr. 27. september 2019:

• Henrik Steffensen-Bach, Formand
  • Lars Delfs Mortensen (Kommunale)
  • Jeppe Lange Nielsen (HedeDanmark)
  • Mick Højgaard Have (Chefer)
  • Thomas Valentin (Skovdyrkerne)
  • Bo Kristiansen (Private)
  • Lin Jordal-Jørgensen (Selvstændige)
  • Tor Kloyd Albrechtsen (Staten)
  • Britt Hjerl Abildtrup (Frit valgt)
  • Nicolas Jespersen (Studerende)

Nordic Foresters 2019
Efter en vellykket generalforsamling, var det i år DSL’s tur til at være vært for Nordic Foresters fra fredag til søndag. Udover et givtigt møde i Nordic Foresters, hvor det altid er spændende at høre nyt fra vores nordiske kolleger, fik DSL mulighed for at vise både planteskoler og skove frem for at slutte af med en hvalsafari i Lillebælt.

Vidste du at...

DSL har udarbejdet tre profilpjecer om medlemmernes kvalifikationer og arbejdsområder.

Find pjecerne

​Vidste d​​u at ...

du som studerende og medlem af DSL får en lang række fordele. Fx en studieforsikring til en god pris.

Find medlemsfordelene

DSLhjemmesidelogo-underside lille.jpg

Skov&Land er foreningens medlemsblad. Bladet skal styrke medlemmernes  position på arbejdsmarkedet og deres kompetenceudvikling.

Læs seneste udgave

DSL